top of page

איפיון קמפיין ממומן בלינקדאין

לקוחות יקרים,
ענו על השאלות הבאות על מנת שנוכל לתכנן ולהקים עבורכם את הקמפיין הממומן הטוב ביותר:

Image by Jakob Owens

פרטים אישיים

פרטי העסק

טענו קובץ

הגדרת הקמפיין

מהי מטרת הקמפיין?
Image by Corinne Kutz

אם יש לך תמונות ספיציפיות שחשוב לך שיופיעו בקמפיין נא לשלוח אותך כעת למייל: itai@absale.co.il

תקציב הפרסום הוא הכסף שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין כדי שהוא ייחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים. תקציב הפרסום זה כסף שהולך ישירות ללינקדאין. תפקידנו להשתמש בתקציב הפרסום שלכם כדי להציג את הקמפיין שלכם מול הקהל המתאים. ככל שהתקציב גדול יותר כך הקמפיין שלכם נחשף ליותר אנשים ביום. המינימום הוא 30 דולר ליום. המקסימום הוא כמה שאתם מוכנים להשקיע.

האם הקמפיין ירוץ בכל ימות השבוע?

קהל היעד

מהו המין של קהל היעד?
לאיזה סוג קהל מיועד הקמפיין שלך?
מהו טווח הגילאים של קהל היעד?
אם הקהל הוא הורים - בני כמה הילדים?
מהו מצבו המשפחתי של קהל היעד?
מאיזה איזור בארץ צריך להיות קהל היעד?

ללינקדאין יש אפשרות ללמוד באמצעות בינה מלאכותית את מאגר הלקוחות הקיים שלכם וליצור בעזרתו את ה-'לקוח האידיאלי' כדי למצוא לקוחות דומים שיגיעו אל הקמפיין שלכם. לשם כך נדרש קובץ אקסל של מאגר לקוחות עם לפחות 500 איש כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים דומים.

טענו קובץ
איזו פעולה עיקרית תרצו שיבצע קהל היעד בעקבות הקמפיין?
Social network concept

הטופס נשלח בהצלחה!

bottom of page